marți, 29 iulie 2014

Cum oferi un buchet de flori.

Nu demult toti domnii si doamnele cunosteau semnificatia si insemnatatea fiecarei flori: trandafirul multumiri, panselutele dragoste, nuferii puritate si asa mai departe.
Astazi insa comandam prin aplicatii flori, aleatoriu, sau pur si simplu cunoastem gusturile partenerei sau a partenerului in aceasta privinta.
Iar in cazul in care comitem greseli, nu parem sa fim prea afectati, scuzandu-ne ca am uitat traditiile si oricum nu mai tine nimeni cont de acestea.


Cu totii trebuie sa invatam sa oferim si sa primi flori.
De exemplu stiati ca niciodata nu trebuie refuzat un buchet de flori ?Valabil pentru orice cadou.
Pentru a respecta persoana care ofera flori acestea ar trebui ingrijite imediat (puse in vaza, aranjate).
Aruncati ambalajele de plastic si nu va fie frica sa folositi "verdeturi" pentru a orna buchetul.
Nu va jenati sa alaturati buchetului un biletel cu mesaj.


In Romania nu se ofera flori in numar par, decat in cazul unei ceremonii funerare, iar in cazul in care o persoana implineste varsta de 18 ani, se ofera un buchet cu 18 flori.
Barbatilor se ofera flori doar in cazul in care sunt in spital.
Cu toti stim ca florile nu se ofera niciodata cu cozile in sus, si niciodata florile nu trebuie sa fie din plastic.
    
Pentru mai multe despre "a darui" ne gasesti si pe :


Un comentariu:

  1. Mulțumesc domnule pentru vrăjile tale reale. Numele meu este Zara Matteo. Acest lucru este cu adevărat incredibil și nu am experimentat niciodată așa ceva în viața mea. Înainte de a vă cunoaște, domnule, am încercat toate mijloacele probabile pe care le-am putut pentru a-mi aduce soțul înapoi, dar am ajuns să-mi dau seama că nimic nu funcționează pentru mine și că soțul meu a dezvoltat multă ură pentru mine. Am crezut că nu există nicio speranță de a mă reîntâlni cu fostul meu soț. Dar când am citit recenzii bune despre modul în care DR WHITE îi ajută pe ceilalți, am decis să-i trimit un mesaj prin WhatsApp: +17168691327. să încerc și am făcut tot ce mi-a instruit și am avut încredere în el și i-am urmat instrucțiunile, întrucât el mi-a garantat în 48 de ore și tocmai atunci fostul meu m-a sunat. Domnule, acum suntem mai fericiți ca niciodată. Totul arată perfect și atât de natural! Vă mulțumesc foarte mult domnule pentru vrăjile dvs. autentice și incontestabile. aici din nou e-mailul său:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Îl poți și Whatsapp:
    +17168691327

    RăspundețiȘtergere