luni, 28 iulie 2014

Cadouri HomeMade - Borcanele Vechi


Banuiesc ca nu ai pastrat niciodata un borcan de miere sau de paste de tomate.
Astazi va dam cateva idei cum sa reciclati aceste borcane...insa nu la un centru de reciclare.

1.Cea mai inalnita metoda ce a refolosi borcanele, este sa le folosesti la ambalarea diferitor produse alimentare.Fie ca sunt muraturi fie ca vei pune mancarea papagalilor, este important sa ai recipiente la indemana oricand.
2.Lumanarile iti cad la indemana de fiecare data cand se ia lumina sau in serile romantice.Asa ca, de ce nu, putem folosii borcanele pentru a "fabrica" propriile lumanari.Este mai usor decat pare.Trebuie doar sa cumperi  un fitil si fulgi de ceara si  pe care ii vei fierbe si turna in borcanul preferat.


3.Cel mai mic ecosistem din lume se afla intr-o damigeana....dar de ce nu intr-un borcan.Uimeste-ti copilul cu un proiect interesant.


Alege plante mici ...culese din fata blocului sau din gradina, muschi, pietre, nisip, sol...poate chiar si o mica rama.Fa-ti copilul sa inteleaga cum functioneaza un ecosistem.


...vom continua cu proiecte ce implica borcanele si in alte postari...pana atunci ne gasiti pe :

carritobazar.blogspot.ro

Un comentariu:

  1. Mulțumesc domnule pentru vrăjile tale reale. Numele meu este Zara Matteo. Acest lucru este cu adevărat incredibil și nu am experimentat niciodată așa ceva în viața mea. Înainte de a vă cunoaște, domnule, am încercat toate mijloacele probabile pe care le-am putut pentru a-mi aduce soțul înapoi, dar am ajuns să-mi dau seama că nimic nu funcționează pentru mine și că soțul meu a dezvoltat multă ură pentru mine. Am crezut că nu există nicio speranță de a mă reîntâlni cu fostul meu soț. Dar când am citit recenzii bune despre modul în care DR WHITE îi ajută pe ceilalți, am decis să-i trimit un mesaj prin WhatsApp: +17168691327. să încerc și am făcut tot ce mi-a instruit și am avut încredere în el și i-am urmat instrucțiunile, întrucât el mi-a garantat în 48 de ore și tocmai atunci fostul meu m-a sunat. Domnule, acum suntem mai fericiți ca niciodată. Totul arată perfect și atât de natural! Vă mulțumesc foarte mult domnule pentru vrăjile dvs. autentice și incontestabile. aici din nou e-mailul său:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Îl poți și Whatsapp:
    +17168691327

    RăspundețiȘtergere